Uw offerte is 30 dagen geldig.
FAQ categorie: Offerte en betaling
Moet ik contact opnemen met mijn verzekeraar?
Nee, dat hoeft niet. Is er schade waar een tegenpartij bij is betrokken en u wilt de schade verhalen op de verzekeringsmaatschappij dan hebben wij de gegevens nodig zoals deze staan beschreven in het contactformulier. Wij nemen dan contact op en regelen verder alles. Gaat het om een kleine schade is die u zelf wilt betalen, hoeft u niets te doen. Na reparatie kunt bij ons afrekenen.
Kunnen er meer kosten in rekening gebracht worden dan er op de offerte staan?
Nee, de prijs op de offerte is de prijs die u betaalt. Geen verrassingen achteraf!
Let op: als er in onze garage blijkt dat er meer schade is dan op de foto’s zichtbaar is, dan kan het zijn dat er een extra offerte wordt gemaakt.
Wat bepaalt de prijs van een offerte?
Er zijn verschillende zaken die de prijs van de offerte bepalen, maar de belangrijkste zijn:
• grootte van de schade;
• er moet lakschade gespoten worden;
• er moeten aangrenzende delen gespoten worden om kleurverschil te voorkomen (kleuregalisatie).
• Er moeten onderdelen worden vervangen
Heeft u vragen over uw offerte of heeft u het idee dat uw offerte niet klopt? Aarzel niet en neem contact met ons op via 0299-371829