Welkom op onze veel gestelde vragen pagina. Kijk hieronder of het antwoord op uw vraag terug te vinden is. Per categorie hebben wij de meest gestelde vragen van een antwoord voorzien. Kunt u het antwoord op uw vraag alsnog niet vinden? Zoek dan contact met onze klantenservice. Zij helpen u graag.
Offerte en betaling
Er zijn verschillende zaken die de prijs van de offerte bepalen, maar de belangrijkste zijn:
• grootte van de schade;
• er moet lakschade gespoten worden;
• er moeten aangrenzende delen gespoten worden om kleurverschil te voorkomen (kleuregalisatie).
• Er moeten onderdelen worden vervangen
Heeft u vragen over uw offerte of heeft u het idee dat uw offerte niet klopt? Aarzel niet en neem contact met ons op via 0299-371829
Nee, de prijs op de offerte is de prijs die u betaalt. Geen verrassingen achteraf!
Let op: als er in onze garage blijkt dat er meer schade is dan op de foto’s zichtbaar is, dan kan het zijn dat er een extra offerte wordt gemaakt.
Nee, dat hoeft niet. Is er schade waar een tegenpartij bij is betrokken en u wilt de schade verhalen op de verzekeringsmaatschappij dan hebben wij de gegevens nodig zoals deze staan beschreven in het contactformulier. Wij nemen dan contact op en regelen verder alles. Gaat het om een kleine schade is die u zelf wilt betalen, hoeft u niets te doen. Na reparatie kunt bij ons afrekenen.
Uw offerte is 30 dagen geldig.
Autoschade
Doordat wij precies de kleur gebruiken als de originele lakleverancier wijkt de kleur niet af van de kleur van uw auto. Verwachten wij een risico op kleurverschil met aangrenzende delen, dan gebruiken we kleuregalisatie. Dat wil zeggen dat we aangrenzende delen ook meespuiten waardoor kleurverschil bijna niet meer mogelijk.
Het duurste onderdeel bij schadeherstel is het laten spuiten van de beschadigde delen. Is er bij een deuk geen lakschade, dan is het ook mogelijk om deze schade te herstellen zonder spuitwerk. Via een vakkundig proces van uittrekken of uitdrukken van de deuk wordt deze weer helemaal onzichtbaar hersteld en dat scheelt in de portemonnee. Let wel dat dit alleen mogelijk is als er totaal geen lakbeschadiging in de deuk aanwezig is.
Ja, er wordt 4 jaar volledige garantie geboden op het geleverde reparatiewerk volgens de BOVAG richtlijnen. Via een certificaat wordt dit schriftelijk bevestigd en overhandigt tijdens het ophalen van de gerepareerde auto.
Tevens bent u bij ons verzekerd van 100% tevredenheidsgarantie. Bent u ergens niet tevreden over, lossen wij het altijd voor u op!
Door middel van een speciaal apparaat, de spectrometer, wordt precies de kleur van de lak gemeten. Aan de hand van die meting wordt exact de kleur van de originele lakleverancier gemaakt.
Afspraak maken
Wanneer er schade is zonder tegenpartij en het is een kleine schade, is het vaak voordeliger om deze zelf te betalen aangezien er dan geen gevolgen zijn voor de schadevrije jaren en no claim. Om dit soort schades te laten beoordelen kunt u inderdaad langs komen zodat we heel snel een prijsopgave kunnen afgeven.
Echter is het ook mogelijk om online een offerte op te vragen. Via drie foto’s en een beschrijving kunnen wij snel een inschatting maken van de kosten en deze via e-mail versturen. Dat is meestal al binnen een paar uur.
Is de prijs akkoord, dan kunt u direct een afspraak maken voor reparatie via onze receptie of het afsprakenformulier.
Om een juist schadebedrag te kunnen schatten voor de verzekeringsmaatschappij willen wij de auto graag even zien. Door onze jarenlange ervaring hoeft dit niet veel tijd te kosten en kunnen wij door het nemen van foto’s hier later nog even goed naar kijken. Zo kunnen wij een juiste prijsopgave maken en direct alles regelen met de verzekeringsmaatschappij.
Nee, dat is niet nodig. Wij bieden altijd de mogelijkheid tot gratis vervangend vervoer, een leenfiets of eventueel onze haal- en brengservice.